Łódzki Decathlon korzysta z obsługi technicznej mobilnego zespołu serwisowego Impela. Opieka nad obiektem jest realizowana przez całą dobę, a usługa prowadzona jest w modelu interwencyjnym.
„Taki model współpracy jest najbardziej optymalny dla klienta” – mówi Piotr Podbiał, zastępca dyrektora operacyjnego w Impel Synergies. „Z jednej strony klient ma zagwarantowane stałe wsparcie serwisowe i naprawcze, a z drugiej usługa jest realizowana zgodnie z potrzebami placówki handlowej. Nasze zespoły są stale przygotowane na pełny zakres obsługi technicznej, z jaką mogą spotkać się na tego typu nieruchomości” – dodaje Piotr Podbiał.
Technicy Impela utrzymują w sprawności instalacje zaopatrujące placówkę we wszystkie niezbędne media oraz instalacje teletechniczne gwarantujące wyższy poziom bezpieczeństwa.
Techniczne bezpieczeństwo
Mobilne zespoły serwisantów na bieżąco weryfikują sprawność systemów, które służą ochronie budynku i terenów wokół niego. Należą do nich m.in. system kontroli dostępu czy system sygnalizujący o włamaniach i kradzieży. Zabezpieczenia tego typu pozwalają ograniczać incydenty narażające klienta na straty finansowe. Chronią też krytyczne strefy nieruchomości przed dostępem osób nieuprawnionych.
Dobry klimat pomieszczeń
Właściciele sklepów wielkopowierzchniowych są odpowiedzialni, by w placówkach handlowych zapewnić odpowiednią jakość powietrza. Możliwe jest to tylko przy sprawnych urządzeniach klimatyzacyjnych i wydajnym systemie wentylacji.
„W dużych sklepach detalicznych bardzo dobrze sprawdzają się urządzenia typu Rooftop” – mówi o rozwiązaniach technicznych Piotr Podbiał. „To kompaktowe urządzenia, które w jednej obudowie łączą jednostkę klimatyzacyjną wewnętrzną i zewnętrzną. Montuje się je na dachu, a wykorzystuje do pomieszczeń o dużej kubaturze. Można do nich z różnych stron podłączać kanały wentylacyjne, co daje dużą łatwość w montażu instalacji czy wykorzystaniu dostępnych przestrzeni. Gwarantują optymalny obieg powietrza, a także jego odpowiednią wilgotność i temperaturę” – dodaje Piotr Podbiał.
Usługi konserwacji i serwisu urządzeń HVAC są stałymi elementami obsługi placówek handlowych. Ich okresowy serwis techniczny konieczny jest nie tylko po to, by zachować sprawność urządzeń. Przeglądy są wymagane również przez samych producentów, by właściciele urządzeń mogli na dłużej zachować wsparcie gwarancyjne.
W placówce Decathlona przeprowadzono także pierwszą konserwację kurtyn powietrznych. Urządzenia te w zależności od pory roku, ograniczają ubytki ciepłego lub schłodzonego powietrzna przez częste otwieranie drzwi. Pozwalają także znacznie ograniczyć koszty ogrzewania lub klimatyzacji pomieszczeń.
Techniczna obsługa zawsze na czas
Model współpracy oparty o mobilny serwis techniczny bardzo dobrze sprawdza się w przypadku placówek, w których nie ma dużej ilości technicznej infrastruktury budynkowej.
„Prace konserwacyjne i wszelkie naprawy realizujemy na zgłoszenie klienta. Czas reakcji do każdej interwencji dobieramy tak, by każdej nieruchomości zapewnić ciągłość oraz wydajność procesową i technologiczną” – dodaje Piotr Podbiał.