Pogoda coraz częściej jest dla nas łaskawsza i raczy nas ciepłymi promieniami słońca. Porządki w ogrodach weszły w fazę zaawansowaną, zakwitły owocowe drzewa i pierwsze wiosenne kwiaty też cieszą już oko. Sklepy ogrodnicze i markety budowlane w okresie wiosenno-letnim przedstawiają bardzo szeroką ofertę roślin, mebli i akcesoriów do zagospodarowania domowych tarasów, balkonów i ogrodów.
Serwis techniczny nie tylko na nieruchomości
Oprócz profesjonalnej obsługi technicznej, jaką Impel Synergies realizuje dla wielu sklepów JYSK, wspiera je także przy innych projektach związanych z ich działalnością handlową. Spółka pomaga przy montażu zewnętrznych ogrodzeń, które są przeznaczone na ekspozycję mebli ogrodowych i akcesoriów ogrodniczych na zewnątrz sklepu. Te natomiast chcą okres wiosenno-letni wykorzystać do atrakcyjniejszej ekspozycji asortymentu, na który właśnie nastał czas zwiększonego popytu.
„Przy sklepach JYSK można zobaczyć ekspozycję nowoczesnych ogrodzeń aluminiowych, przymocowanych słupkami do kostki brukowej” – mówi Karolina Gabrysiak, koordynator projektu z Impel Synergies. „Ogrodzenia wydzielają miejsce na ekspozycję sezonową, m.in. mebli ogrodowych oferowanych przez naszego klienta. Zamontowane konstrukcje są stabilne i bezpieczne dla odwiedzających. Dodatkowo przez cały sezon zabezpieczają eksponowany towar przez kradzieżą” – dodaje Gabrysiak.
Ogrodzenia montują zespoły Mobilnego Serwisu Technicznego i do tej pory wykonały zlecenia na terenie województwa łódzkiego i wielkopolskiego oraz w kilku dodatkowych lokalizacjach pozostałych województw.
Obsługa placówek sieciowych
Impel od 5 miesięcy współpracuje z duńską siecią sklepów oferującą meble i akcesoria do aranżacji wnętrz. Na bieżąco serwisuje instalacje budynkowe i teletechniczne sklepów.
„Mamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze placówek sieciowych” – komentuje dalej współpracę z JYSK Karolina Gabrysiak. „Przede wszystkim oparta jest o pracę zespołów mobilnych, które są w stałej gotowości operacyjnej, by reagować na potrzeby każdej placówki handlowej. Na bieżąco realizujemy w nich wymagane przeglądy techniczne urządzeń i instalacji, a także usuwamy bieżące usterki. Jesteśmy zawsze przygotowani na zdarzenia awaryjne, które wymagają od nas natychmiastowej reakcji. Zazwyczaj wiążą się z zagrożeniem bezpieczeństwa w funkcjonowaniu marketu. Przy dobrej współpracy możemy także liczyć na dodatkowe zlecenia, jak wspomniany montaż ogrodzeń” – dodaje Karolina Gabrysiak.
Obsługa projektu
Zlecenia na montaż ogrodzeń dla JYSK koordynowały Karolina Gabrysiak i Natalia Figas z Impel Synergies.





