Według danych z ostatniego półtora roku, szpitale rzadko decydują się na kompleksową obsługę techniczną świadczoną przez zewnętrzne firmy. W tym samym czasie odnotowano ponad 1,7 tysiąca zapytań o pojedyncze prace techniczne. Ta liczba sugeruje, że placówki preferują wykonywanie doraźnych działań lub prac typu „złota rączka”, zamiast inwestować w kompleksową obsługę zewnętrzną
W najnowszym artykule opublikowanym na portalu Rynek Zdrowia, eksperci Grupy Impel omawiają istotne zagadnienia związane z technicznym utrzymaniem infrastruktury szpitala. Poruszają także kwestie różnic pomiędzy wyborem jednorazowych zleceń, a kompleksową obsługą techniczną szpitala realizowaną przez zewnętrznego dostawcę.
Wypowiadający się w artykule Tomasz Szymanik, dyrektor grupy produktowej Integrated Facility Management podkreśla znaczenie sprawnego działania instalacji w szpitalu dla procesów leczenia.
Paweł Nawrot, dyrektor sprzedaży segmentu Ochrona zdrowia przedstawia zalety kompleksowej obsługi technicznej. Wśród nich wymienia m.in. zagwarantowanie bezpieczeństwa i ciągłości działania infrastruktury szpitala oraz możliwość skorzystania z nowoczesnych rozwiązań zarządzania usługą.
Zachęcamy do lektury artykułu na portalu Rynek Zdrowia, z którego dowiesz się, jak kluczowy dla sprawnego funkcjonowania szpitala jest wybór odpowiedniego modelu obsługi technicznej w placówkach medycznych.