Od ponad roku Impel realizuje usługi serwisu technicznego dla 208 placówek handlowych sieci odzieżowej Smyk.
Całodobowa opieka serwisu technicznego
Projekt „złotej rączki” przewiduje dostęp do zespołu fachowców przez całą dobę. W ustalonym z klientem trybie reagowania obsługują techniczną infrastrukturę sieci sklepów. Bieżące naprawy i konserwacje oraz przeglądy instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej wykonywane są przez Mobilny Serwis Techniczny wg bieżących potrzeb danej placówki.
„Wykazujemy stałą gotowość, by właściciele sklepów mieli zawsze bezpieczne i sprawne technicznie lokale” – mówi Norbert Nowacki, dyrektor operacyjny w Impel Synergies. „Mamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze klientów sieciowych. Do ubiegłego roku były to głównie instytucje finansowe. Tym bardziej cieszy nas rosnący portfel placówek handlowych w obsłudze. Wypracowany standard usług technicznego utrzymania nieruchomości możemy w powodzeniem implementować na sieciowe obiekty wielu branż” – dodaje Norbert Nowacki.
Usługi złotej rączki
Sklepy odzieżowe Smyk korzystają z obsługi serwisu technicznego Impela m.in. w zakresie drobnych napraw i konserwacji. Na bieżąco realizowane są takie usługi, jak np. wymiana i naprawa źródeł światła, montaże i naprawy gniazd elektrycznych, wymiana okablowania oraz inne drobne przeróbki elektryczne nie wymagające zmian w dokumentacji projektowej. Poza tym wykonywane są drobne prace budowlano-remontowe i proste usługi dekarskie. Technicy weryfikują sprawność urządzeń i instalacji sanitarnych, usuwają niedrożności i wycieki przewodów kanalizacyjnych. Regularnie wykonują przeglądy instalacji teletechnicznych i systemów działających na terenie budynku.
Wszelkiego rodzaju prace serwisowe i konserwacyjne zapewniają nie tylko sprawne działanie urządzeń i instalacji na obiekcie. Skutecznie wpływają na ich dłuższą żywotność oraz zmniejszenie występowania sytuacji awaryjnych.
Wsparcie z korzyścią dla klienta
„Nasza obsługa przede wszystkim zapewnia klientowi bezpieczeństwo techniczne. Dobre przygotowanie branżowe zespołu i jego sprawność gwarantują odbiorcy utrzymanie ciągłości funkcjonowania sieci sklepów. To dalej pozwala komfortowo realizować sprzedaż na rzecz konsumenta” – komentuje Norbert Nowacki.