Dbanie o utrzymanie techniczne obiektów oraz regularne serwisowanie kluczowych systemów i instalacji to dziś nie tylko wymóg prawny, ale także gwarancja ciągłości operacyjnej. W najnowszym artykule dla rynku zdrowia nasz ekspert przybliża korzyści wynikające z outsourcingu usług technicznych dla placówek medycznych.

Zarządcy obiektów, którzy decydują się na outsourcing, zyskują profesjonalne wsparcie i gwarancję, że wszelkie przeglądy i naprawy zostaną wykonane w odpowiednim terminie. Technicy dostępni są przez całą dobę, a dostarczane usługi obejmowane są umowami SLA i ubezpieczeniem. Zapewnia to terminowe reagowanie na awarie, a dzięki temu brak przestojów w realizowanych procesach medycznych. Outsourcing pozwala też na scedowanie odpowiedzialności za podejmowane prace serwisowe do zewnętrznego partnera. W przypadku starszych placówek, gdzie zgromadzenie dokumentacji czy znajomość specyfikacji systemów może być wyzwaniem, outsourcing odpowiada też na potrzebę inwentaryzacji istniejących zasobów.

Jak zaznacza wypowiadający się w artykule Tomasz Szymanik, dyrektor grupy produktowej Integrated Facility Management, zlecenie obsługi technicznej firmie zewnętrznej gwarantuje terminowość i wysoką jakość serwisu. Ekspert podkreśla, że coraz więcej placówek medycznych sięga po pełne wsparcie w tym modelu, doceniając niezawodność i bezpieczeństwo oferowane przez doświadczonych partnerów.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem opublikowanym na portalu Rynek Zdrowia.

Więcej o obsłudze technicznej szpitali przeczytasz na naszej stronie.

Aktualności