Parki handlowe stanowią ponad 75 % nowo powstających powierzchni handlowych w Polsce. W artykule opublikowany na portalu Property news eksperci omawiają rosnącą popularność tego formatu obiektów handlowych oraz wyzwania, przed którymi stoi sektor.

W artykule cytowane są wypowiedzi Jacka Wesołowskiego, dyrektora zarządzającego Trei Real Estate Poland oraz Katarzyny Kudelskiej z Grupy Impel, dyrektor sprzedaży odpowiedzialnej za segment centra i sieci handlowe.

logo trei

Jacek Wesołowski wskazuje na zmieniające się otoczenie biznesowe, które wpływa na koszty utrzymania obiektów i najemców. Rosnące koszty  utrzymania obiektów to jedno z wyzwań, które stoi przed właścicielami parków handlowych. Podkreśla także znaczenie kompleksowego podejścia do zarządzania parkami handlowymi, w tym odpowiedniego doboru najemców, którzy odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów.

Katarzyna Kudelska w swojej wypowiedzi zaznacza, że dostawcy usług FM (Facility Management) muszą dostosować swoje modele obsługi do specyfiki parków handlowych. Przykładem są mobilne grupy porządkowo-serwisowe, które odpowiadają za utrzymanie techniczne obiektów handlowych.

W artykule omawiane są również perspektywy rozwoju parków handlowych w mniejszych miejscowościach oraz konieczność zapewnienia standaryzacji usług, co jest możliwe dzięki szkoleniom i wsparciu aplikacji zarządzających.

Więcej o usługach dla parków handlowych możesz przeczytać na naszej stronie.

Cały artykuł z udziałem ekspertki Grupy Impel znajdziesz na portalu Property News – Trendy w zarządzaniu parkami handlowymi

Aktualności